יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

כלים מעשיים לפיתוח ניהול ושיווק מוצר

 ניהול פרויקטים מול ניהול מוצר, מה יותר לרעיון שלי?



ניהול פרויקט הוא תפקיד טקטי. התפקיד של מנהל הפרויקט הוא להבטיח שמדי יום דברים זזים ועובדים כמו שעון וכל מערך הפיתוח עומד במשימות המוטלות עליו – מעצבים, מפתחים, לקוחות, משווקים, וכל אדם אחר שמעורב בתהליך. תפקיד נוסף הוא לשמור ולוודא שכולם יודעים מה הצעד הבא בתהליך.

 

ניהול מוצר הוא תפקיד אסטרטגי. כמנהל מוצר, יש לך השפעה עצומה על ההצלחה או הכישלון של פרויקט התוכנה, וזאת משום שמנהל המוצר הוא הפונקציה שמגדירה מהו המוצר. למנהל המוצר יש את המנדט להחליט מי קהל המטרה, אילו פיצ'רים יש לפתח, מה יותר חשוב ומה פחות חשוב. אלו סמכויות שלמנהל הפרויקט ושאר הצוות אין – תפקידם של האחרים הוא לבצע את החזון.


נערך ע״י נדב לנקין 

אחד הנושאים החשובים, המרכזיים והמשפיעים ביותר בשנים האחרונות הוא החדשנות הטכנולוגית וכיצד המוצרים והפתרונות שהיא מביאה משנים את העולם העסקי ואת עולמנו כלקוחות. 
חדשנות הטכנולוגית משפיעה על הליבה העסקית ומאלץ צוותים רבין לעבור מפעילות פיתוח מכוונת פרויקטים לפעילות מוכוונת מוצרים בו הדגש הוא לא רק יצירת פתרון טכנולוגי, אלא גם יצירת ערך עבור הלקוח ומשתמשי הקצה. 

לינק: https://www.facebook.com/LEANJLM/photos/330998780358059

הגדרת מודל עסקי בשיטת ה- קנבס

  הקנבס מבוסס על סט כלים חדשני, ויזואלי וברור המאפשר ליצור מיקוד, חדות ושפה משותפת בין היזמים. הידע הדרוש ליצירת חדשנות מצוי ברובו אצל כולנו...